JULbak...

MMMMMMMmmmmm!Idag har jag bakat lussebullar,och litte söte Jeffi hjälpte mig.Dom blev väldigt goda ska jag säga er..Men vi fick göra två degar så det tog rätt så lång tid. okej..Skratta inte nu men vi glömde huvudingridiensen i den första..SAFFRAN!hahaha..så när den jäst klart så bara oops..jaja tänkte vi och gjorde goda bullar av den istället.Jag fick springa ner till statoil efter ny jäst och sen satte vi igång igen..
Jajaj dom blev perfekta iaf:)

Så nästa gång blir det pepparkakor,och närmare jul så ska jag göra lite knäck tänkte jag...
Det är så mysigt att baka,men imorgon tänkte jag göra lite matbröd istället,fänkålsbröd står på menyn.Det är så himla gott och nyttigt.Jag är ju inte något kakmonster men ibland får man sina "infall" och äter halvt ihjäl sig.Som nu typ jag kommer ju aldrig kunna sova så mätt jag är..Hhohohohohoho

Den 19:e är det premiär för julmat för mig,jag ska till jobbet om slafsa i mig.Va trevligt de kommer bli!Vi ska få maten från farozon.Då hoppas jag på en julklapp också(kan det vara biobiljtetter detta året också?  :)

Jaa...livet är underbart!!!!!Morsning!

image29

Kommentarer
Postat av: Paulina

jag har edan ätigt 3 julbord. och har många framflr mej. snacka om att ja kommer va trött på de på julafton :) fast ja äter inte av allt alla gånger, då hade ja redan varit trött på de! :D lycka till me bröden. ja älskar hemmabakade bröd ! :D

2007-12-06 @ 18:26:34
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0