Medibreeze

Jag måste bara säga att jag älskar min Medibreeze luftfuktare!Har haft den ca en månad nu.Så nu läste jag att elsäkerhetsverket inte godkände adaptern till den,men det struntar jag i.Luftfuktaren är kanon härlig.

Önska den i julklapp!!!!!hehehe Nu när jag varit förskyld och täppt i näsan så sitter jag framför den lite så lenar den upp luftvägarna,dessutom är den bra för huden,svenska hem brukar ju ha väldigt torr luft.
Dessutom så minskar den risken för luftburna bakterier att spridas.

"Särskilt vintertid gör den torra rumsluften att man lättare får problem med infektions och luftvägssjukdomar.Dessutom leder den till trötthet och koncentrations svårigheter.Hälsosam luft bör ha en relativ luftfuktighet mellan 40 till 60 %.Luftbefuktarens tysta och energisnåla ultraljudsteknologi omvandlar vatten till en fin dimma som höjer luftfuktigheten.Detta förbättrar luftkvaliteten och förebygeger mot att slemhinnor och hud torkar ut."


Så nu har jag predikat om min älskling-medibreeze luftfuktaren :)
image32(på kvällen tänder man den så lyser den mysigt blått.)


Kommentarer
Postat av: Kussen Sara

GOD JUL på dej kussen! Å gott nytt år :-) kram

2007-12-21 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0