:)

Här sitter jag..Väntar på att virussökningrn ska bli färdig.Ska minsann få bukt på datan nu.Den har blivit lite knäpp,hänger upp sig och sånt..
Fredag kväll var trevlig . Jag och Pillan satt hemma hos oss och drack vin.Vi kollade på idol,bakade äppelkaka och efter  det så spelade vi idol spelet:) Sen funderade vi..hmmm ska vi gå till sharkys? Alla andra var typ där , jaja det slutade med att vi gick dit.På lördagen var man lite seg men jag och Peder pallade iväg oss till stan(långlördag) Vi köpte munkar
MUMS!Jag fick blommor av han(söt han e va?)åsså vet jag nog vad jag ska få på min födelsedag! HAhahahaa surprise surprise
Sen hälsade vi på Anna o Mackan ,spelade lite bowling på Wii.Alltså jag vill verkligen ha Wii , det är så himla roligt! Svett blir man också =)
Sen på kvällen efter myspys(film o tacopaj) så körde vi ut till brodd o sen körde vi rundor på alla fulla människor..tihii gud man tänker, Är jag lika jobbig?????

Å igår så var ja,Peder o Jeffi på badhuset. Jag vågade hoppa från treans trampolin igen.Trodde inte jag skulle våga när jag inte hade öl i kroppen men jodå det gick bra och stolt är jag !!
Sen så sov Jeffi här, och det blev en massa sims:)

åhh nu ska ja snart till yogan måste fixa mig! Va löjlig jag är egentligen som typ måste sminka mig när ja ska iväg o träna bara =) Måste se snygg ut i stående hunden ;) höhö
Nedanför är jag när jag provade en latexklänning på sexpartyt hos Lina.hahaha(fin bild ja fixat va?)

Ha de najs Många kramar


(
image17



Kommentarer
Postat av: Paulina

sexig klänning ;)

2007-10-29 @ 22:47:23
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0