...

Så var det måndag igen och har inget annat för mig just nu så får väl skriva lite här..Så ni vet vad ja har gjort i helgen :)

Fredagen blev lugn o mysig..Peder bakade jättegoda chokladrutor och phiadelphia tårta..mums prova om ni inte har ätit det! Sen kom Pillan o vi kollade på idol.Trodde verkligen inte att Patricia skulle åka ut by the way!
Lördagen var sedan länge planerad att träffa Sandra som kommit hem kvällen innan.Det var middag hos dom.
Jättegott!Vi drack gott också och vi läste upp nyheter som hänt medans Sandra varit iväg(6 månader som reseledare i Kreta/Chania).Vi fjöntade oss eftersom det känns som om Sandra lämnat jordens yta.hehe
Sen blev det lite vidare fest innan vi drog till Björket.

Man är fortfarande lite trött må jag säga. Nu kommer snart Jenny och jag ska vara dagisfröken åt hennes URsöta hundar Amigo o Lady.Sen när hon kommer tillbaka blir det tedrickning :D

Sen så är det sista gången på Yogan ikväll..snyft va synd men jag ska gå fortsättnings kurs sen för det är så himla skönt alltså och man märker faktiskt att man blir mycket vigare,lugnare och balansen blir bättre ,hade velat träna det varje dag men det är svårt att kunna koncentrera sig precis som man gör på kursen.

image15


Kommentarer
Postat av: paulina

du kan få ha en yoga kurs för mej hemma på vardagsrummet som du är så bra på :D haha

2007-10-15 @ 17:26:16
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0