Hallau...

Mums sitter här och käkar vattenmelon o slappar innan yogapasset.Tycker det är så hiiimla kallt idag så man vill bara krypa ner i soffan i varm kofta, täcke o en kanna te . Peder sitter o tittar på hans favvo program på tv(las vegas),& frestar mig me sin choklad....MMmm...
Idag har ja jobbat fast inte så många timmar men de räckte . Måndagar är så tröttsamma....

Efter jobbet idag så bjöd Andrea på kaffe, och det var längesedan vi träffades så jag hade missat mycket.Hon hade skaffat  en landsköldpadda,  och en mal till sin vattensköldpadda. O lyssna på detta! Hon hade tom haft en gris hemma i höstas men den blev sjuk så lilla Doris(som den hette) fick avlivas..usch då .
Dessutom spådde vi i tarotkort som vi brukar göra,stämde in bra på mig idag måste jag säga..Ibland så får man lite gåshud när det stämmer sådär läskigt mycket.

Ska gå nu men jag återkommer som vanligt. Mig blir man inte av med! höhöhö :)puss o kram


                        .Dagens skämt.              "Vet du vad en samisk bög kallas ?
                                                                     sjärtlapp"  HAHAHAHAHA∞


Kommentarer
Postat av: paulina

haha kul skämt :P

2007-10-22 @ 18:07:39
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0