Ibland palt & solhälsningar..

Nyss hemkommen från yogan, det va skönt de men jag var så seg så jag somnade nästan...:)
Sista gången nästa gång men jag ska gå på fortsättningskurs sen.Känner mig vigare så att det är bara att fortsätta så är man som Madonna sen !!! hihi..

Imorse tog jag o Pillan en morgonprommis kring magle våtmarker,solen lyste i ansiktet och det var en strååålande höstdag.Kändes verkligen som om jag behövde det för gud vad jag har ätit mycket mat de senaste dagarna.
Och idag åt jag flera paltar(men funderar på att äta en till nu,vad tycker ni?=)
Anna Skipper ifrån "du är vad du äter" hade skällt ut mig. haha hon e min idol! :D

Idag var det meningen att ja o Lena skulle ut i skogen o leta efter fler kantareller men så kom vi på att älgjakten började idag.Attans också!
Vi missade en solig svampplocknings dag+ att varför ska man döda för skojs skull???????jag blir så arg på sånt.

Åhhh Peder kom hem ifrån videomix så nu blir det film dags!"Nina Frisk" har han hyrt..hoppas den e bra.
Här har vi cantharellus cibarius=kantarell(titta vad jag kan,impade?)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej varning för överdos av palt. Man blir som en zombie!

2007-10-08 @ 22:07:31
URL: http://stroke.blogg.se
Postat av: paulina

palt !? de vill jag smaka! undra vad det är för nått :D

2007-10-08 @ 22:13:16
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0