Se hit!

Nu sitter jag här och dricker te med paulina som vi altid gör när vi leker :D
hon har även fått sin present som jag hoppas hon blev glad för.
Kolla här vad hon skrev om mej på hennes blogg innan idag, d e ju så man blir tårögd. =)


Idag hade jag inget att göra så jag tog fram telefonen och slog åsas nummer, åsa svarade glatt och berättade att hon satt och pluggade körkortsteori på datorn med ett roligt program, som ett spel, haha d vill jag med spela, bara för skojs skull. Bara för att se om ja e lika duktig som förr :)
Vi pratade massa strunt och åsa berättade att hon hade skaffat en blogg, mina öron blev så glada av den meningen så jag hoppade ett litet glädjeskutt.

Vi bestämde iaf att vi skulle ta å träffas idag när hon har varit på djursjukhuset med en hemlös katt.. (denna åsa asså, hon tar hand om alla djur hon ser, när vi var små hade hon nästan alltid ett litet djur som hon tog hand om, ibland undrade man var hon hittade alla djuren..)
Men denna hemlösa katten hade åsa tydligen inte själv hittat,de var hennes kompis som hade hittat den och blivit biten så hon får gå på penicilin, men såklart måste åsa rycka in och hjälpa till.! :)

Så ikväll ska ja träffa åsa, kanske fira min födelsedag lite med, och sen är de ju såklart desperate housewives på tv, går ej att missa, jag älskar det, och sex and the city, de bästa som finns på tv!

Detta är den underbara paulina..
340773-1

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en bra kväll! ;D
Kolla in bilderna & videon på min kompis hundvalp i min blogg! Komentera gärna! ^^

2007-10-02 @ 19:38:42
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0