Tisdagen

Då är det tisdag igen och snart helg!!!:)


Jag har ännu inte gjort något vettigt idag men ska snart plugga körkortsteori i några timmar.Nu när jag har Bonniers trafikskola på pc så ska jag bannimej ta körkortet. Rekommenderar det till alla som har svårt för den där tradiga boken.Pallar inte fler kalla morgoncykelturer till jobbet...
 
Sen så ska jag följa med Jenny till djursjukhuset. Hon har tagit hand om en liten hemlös kattunge,som bet henne så hårt i tummen att hon nu måste ta pencellin i tio dagar..stackars..
Jag är också sån att jag måste hjälpa djur i nöd och så går det när man ska vara snäll..

Ikväll är det desperate housewifes!!!!:) Det är så himla bra. Inte som "sex and the city" (såklart) men på en klar andra plats.

Nu ska jag göra lite nytta hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Paulina

allt detta visste ja redan :) men nu har du även en grej till på listan, leka med meeeeej :D

2007-10-02 @ 13:35:15
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0