Välkommen till familjen, Oswald:)

Halloj.. hahaha har precis sett "du är vad du äter" och "vad blir det för mat",alltså han är så rolig så ja sitter o asgarvar o håller på att pissa på mig när ja kollar på de...:)Go Per Moberg!
Idag så har  jag spelat msnspel med pöö..Attans hon vann bäst för dagen på patiensduell:) hehe Men imorgon så hade jag tänkt vinna över henne ist!
I E.m så kom Jenny och vi körde och handla mat ..mums jättegott blev Italienskt över det hela..

ÅSssåååååå blev Oswald en del av  lilla familjen..hehe Jag köpte en kampfisk.Jättefin är han.stor och blå/lila.
Först åkte vi till *anonym* Zoo, och där va den otrevliga tanten(höhö) med dålig bh och ville ta 200 spänn för en kampfisk! Det stod 45:- och aldrig har jag hört en kampfisk kosta så mycket.Jag o jenny tittade på varandra.-öhhh varför kostar just den 200? (det verkade som hon inte ville sälja den till oss )-Öuhh*host host* det är ovanlig kampfisk som heter "pleco",ingen annan djuraffär här har en sån.(sa tanten med dålig bh på bred skånska)
bullshit tänkte ja o jenny o drog vidare till en mer bättre zoo affär.Vi frågade henne är om det kunde stämma att den var så dyr o så..Hon bara öhh nej här kostar den 60 :- ,ja hittade en fin fisk, åsså for vi hem o började laga mat o inredde till Oswald.Så var den historian!!!!!

Sen var jag hos mor o far,delade en öl me pappa o snackade lite.Sen tänkte jag hem o plugga lite men hamnade hos Pillan på  värmande te och godisjakt ; )
Men nu ska jag vara lite duktig  o göra det där teoritestet,så kan jag gå o lägga mig med gott samvete.

♥Oswald hälsar! ♥ image16


Kommentarer
Postat av: Paulina

ja har med funderat på att skaffa en fisk eller 2 :)

2007-10-26 @ 17:54:44
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0