Alla hjärtans dag

♥Idag är det kärlekens dag.Jag kommer ihåg när man var yngre och singel, då tyckte man detta var en förpestad patetisk dag, och man avundades dom som fick rosor och presenter:)Sen är det ju roligt när man är tillsammans med någon(kan ju hoppas man får nåt litet).Ska egentligen inte vara hemma så mycket idag.Ska till Emelie och rida i det vackra soliga vädret.Men får umgås med Peder lite ikväll:)Har köpt rosor till honom...gullig ja e va?

Egentligen så har alla hjärtans dag blivit något som affärerna försöker tjäna pengar på,samma som halloween ungefär.Men visst är det mysigt ändå.Tittar man i affärerna så finns det ju hur mycket röda hjärtans grejer som helst. Alla borde när som helst, även till vanlig vardags visa kärlek och omtanke mot varandra.Det ska inte behöva vara en bestämd dag då det ska ske. Det är i den gråa vardagen man verkligen behöver det.Så där när man inte väntar sig det.Peder brukar köpa blommor till mig då och då, men isf är det när jag minst anar det.Det är ju då det uppskattas mest.Inte när man går och väntar sig att få något.
Men trots allt detta så kan jag tycka att det är gulligt med denna dag, kärlek är ju så stort. Så visst behöver vi en dag för kärlek!!!!!!!!!

♥Skulle vilja hälsa till alla som står mig varmt om hjärtat! Jag älskar er!!♥

image64(från euroflorist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0