Helgen över:(

Va tråkigt att helgen är över, men veckorna går snabbt och snart är det helg igen :)
I fredags jobbade jag som kareoke värdinna på målet, lika roligt som vanligt.Var lite sorgligt bara för det var sista gången sen ska dom sälja stället.Hoppas det inte blir ännu ett kebabhak.Sen blev det en runda på sharkys och därefter hemfärd. Man är ju väldigt trött på sharkys men det finns ju inget annat ställe som jag vill gå på.Kingan är jag också trött på och björket är helt uteslutet! Igår dansade jag, det var ett väldigt hårt men härligt pass.Sen åkte jag till mor o far och tittade på melodifestivalen och fikade lite.Kvällen avslutades med att vi satt några stycken hos Marco och vi drack litta o snackade..trevligt..
Idag har det bara varit panik över skolarbeten som ska lämnas in, men det har jag varit o fixat så nu kan jag sova gott!!!Där va min helg..Nu ska ja slappa me lite poker på LEE.. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0