schimpanser i sommar..

Har föressten glömt att berätta att i sommar en vecka vid midsommar så har vi hyrt en stuga några km utanför Borgholm,nära beachen..:) Det ska bli sååå roligt! Vi är typ 10-12 stycken som ska bo i den, fast det är en stor stuga med många rum så man behöver ju inte trängas så mycket...
Och så klart har jag redan börjat tjata om ölands djurpark.haha Åhh Jag,Sanne,Jeffi och Vicke var där för ca 3 somrar sen,det var riktigt roligt dom har ju allt möjligt också..Karuseller och vattenland också men såklart var djuren allra roligast! Johanna och Marco sa att självklart ska vi dit, så det blir det!!! =)
 
Igår när jag skulle somna så tänkte jag på detta..Jag älskar alla djur,vet alla som känner mig(utom spindlar och en del andra insekter), och apor är ju helt underbara. När vi var på ölands djurpark så skulle vi gå in och säga hejdå till schimpansungen som vi tyckt var så söt genom fönstret. Då sa en gubbe bredvid mig att den precis varit ute och hälsat på dem. Oooo fan! Tänkte jag , och gick direkt in till den polske djurskötaren och bad han ta ut den igen.Så kom han med den lille söte ungen hand i hand. Jag satte mig ner och han satte sig i mitt knä och började suga på tummen.. Han var så kääär! I detta ögonblick blev allt svart,för jag var så lycklig. Detta är ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv förstår ni.. :0)Sen kissade han på mig men det förtäljer inte historien..

Synd att rullen på kameran just tagit slut. Så alltså i sommar ska jag bannimej hålla en schimpans igen och ta en massa kort :)
Jag hade velat jobba med apor..åkt ner till afrika eller nåt och hjälpt dem.man kan alltid drömma..
image69
I sommar ska det iaf bli riktigt kul, annars är de bara jobb som gäller !!!!Nice day! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul me skola =) Haha

2008-02-27 @ 13:40:51
URL: http://www.wea84.blogg.se
Postat av: Wea

Du e anonym hos mig. Absolut måste vi bli klara ett måste!!!!! Måste vila, städa o fixa tvätten också ju =)

2008-02-27 @ 13:46:50
URL: http://www.wea84.blogg.se
Postat av: paulina

okej ja ska dela med mej..!
men ska platta håret. sen ta upp en bit av de översta håret och pudra under där.. sen ska man ruffsa det lite. så blir håret fluffigt och ruffsigt, just as i like ít :D

2008-02-29 @ 15:01:50
Postat av: Eva

Ja fy fan va vi var duktiga e fortfarande slut=) Blir vin ikväll o mat o melodifestivalen.=) SKÅL!!!

2008-03-01 @ 18:36:18
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0