Snart helg...............

Ja då var det torsdag idag och helgen närmar sig med stora kliv. Va skönt det betyder:Att jag kommer vara klar med alla skoluppgifter,afrikansk dans och melodifestivalen:)
Jag och Eva ska till skolan idag också, vi har varit där varje dag den här veckan,flitiga som bin är vi !Så idag ska det sista göras. Medicinen är kvar..På etiken fick vi ett fel på testet , alltså MVG :)
Tänkte jag skulle försöka måla lite mer lister och dörrkarmar innan, men har inte riktigt orkat sätta igång med det.Lite ska jag göra innan. Sen är jag sugen på att köra lite bil men får se. Har ingenstans att köra ;)

Håller på att bjuda på ett par skor på tradera. Hoppas jag får dem, jag brukar vara väldigt envis ifall det är någon annan som bjuder högre.



image57

Kommentarer
Postat av: paulina

hoppas du får skorna :D

2008-02-07 @ 12:20:50
Postat av: Sara

Jobbigt med skola :P Själv är det rätt lugnt just för tillfället, gäller att passa på att njuta :) Hoppas du får en underbar helg! kram

2008-02-07 @ 15:00:36
URL: http://gonga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0