Du o ja Pöö, du och ja..

Jag klagade precis på Pöö att hon inte skrivit något roligt i sin blogg, för där brukar alltid stå en massa roliga saker men icke ikväll. Men jag sa till henne, och hon skulle ordna det :) haha
Hej Pöö ! Stackars dig som jobbar i helgen, men det blir ju roligt för dig på fredag för då kommer vi ett gäng och är jobbiga mot dig.. =) hehe skoja( kan dock inte lova nåt)Då jäklar ska jag kränga i mig den goda amerikanska buffén och bowla häcken av dom andra..
Hade varit kul om jag och Pöösan hade spelat nångång.hon har spelat innan och tävlat också tror ja bestämt.

Jag är helt flummig , kom nyss hem från sanne och jeffi.Drack mycket kaffe så det kan nog bli svårt att sova ikväll.Börjar skolan klockan 8 imorgon bitti,då får man vara lite pigg...Man blir mycket tröttare av att gå i skolan än att jobba tycker jag.konstigt men det är nog för att man sitter still och lyssnar så mycket tror jag.
Jag har hoppat av Psykologi A kursen idag,för min lärare sa att det var helt onödigt att läsa den om man gått den på gymnasiet.Så jag tänkte fokusera mer på dom andra kurserna.

Jag har inte mycket mer att säga ,för nu sa pöö på msn att hon är färdig me sin blogg så jag ska läsa den!
Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0