KÖRKORT 29/1-08

Vilken underbar dag det här blev! :) 11.25 idag körde jag upp för första gången, och klarade det! Så länge som jag har kämpat..Tack till Per på vägvärket! hihihi..
Måste lämna en dagens ros till min körskola trafikteamet och till min körlärare Niklas.Dom är helhärliga och jättebra!*Rekommenderas..*
Sa till Niklas att gå in på
www.weloveniklas com Det är din fanclub som jag ska starta :D hahahhahaha

Lånade mor o fars bil och har sen kört HELA dagen, har kört rundor på alla men sen blev ja väldigt trött och fick typ huvudvärk efter den långa nerviga dagen.inte konstigt det inte..

AKTA ER FÖR MIG PÅ VÄGARNA!!!!!!!!!!!

Så här kommer mitt körkort se ut :)
image53


Kommentarer
Postat av: Anonym

wweeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii

2008-01-30 @ 00:18:10
Postat av: wea84.blogg.se

GRATTIS!

2008-01-30 @ 14:18:40
Postat av: Sara

Grattis :-) nu kanske du kan ta bilen hit upp till norr och hälsa på :-P

2008-02-01 @ 09:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0