Om mig..

Namn Åsa Lilly Catarina Rosén
Födelsedag 11 november(1985)
Stjärntecken Skorpion ( Akta!)
Längd 177 cm lång
Vikt vet ej
Ögonfärg blå som havet
Hårfärg brun
Hudfärg vit
Tatueringar En sol på vaden och älva i nacken,funderar på nästa..
Piercing I tungan och sju hål i öronen
Körkort Japp!
Skostorlek 39/40
Höger/Vänsterhänt Höger
Bor Hässleholm
Boende Sambo i lägenhet
Land Sverige
Politisk ställning Vet ej,är inte så intresserad.
Familj Mamma Anita, Pappa Kenneth två äldre brödrar Niklas och Henrik
Pojkvän/Flickvän ?Pojkvän Peder
Husdjur Djur hos mor o far :) Hemma har jag en kampfisk som heter Oswald.(vill ha hund!)
Utbildning Samhälle inriktning språk.Nu har jag börjat på omvårdnadsprog. 
Skolor Grönäng,Väster,slutade på linnéskolan 2004.Nu läser jag på Norra station.
Arbete Vårdbiträde
Idrott Räknas Yoga och afrikansk dans?
Intresse Träffa de man tycker om,dansa,djur,blommor,matlagning,shopping.Ja listan kan göras lång!
Besökta länder En massa europeiska länder,Turkiet,Thailand,Dominikanska Republiken..
Favoritmat Svår fråga.Gillar mycket.Men palt och asiatiskt (mums för sushi!)
Favoritdryck Vatten,Kaffe,Te och Öl
Favoritdrink Midori 43, Cosmopolitan:)
Favoritfärg Rosa
Favoritfilm Har många jag gillar, tex dirty dancing, men senaste favvofilm e "i niw pronunce u chuck and larry"
Favoritserie Sex and the city
Favoritartist Vet ej, beroende på humör.
Favoritgrupp Aventura
Favoritlåt Många
Favoritbok Bridget Jones dagbok
Favoritkändis Sarah Jessica Parker
Favoritaffär Gina Tricot,bikbok mfl.
Favoritmärke Dyrt ;)
Mobiltelefon Sony Ericsson W660i svart
Operatör Comviq knockout
Mobiltelefonnummer Tror ni jag säger det?
Hemtelefonnummer Då säger jag väl inte det heller...
Kamera Ën sån vanlig och en filmkamera..vill ha en digital nu också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0