Åso bloggar igen...

Japps så var man här igen.. Orkar inte titta mer på tv nu. Har jäst tillräckligt!Hahaha nämen så här var det att Jag,Sandra o Pillan var på gamla "kossan" och fikade med Henke och "Norre", sen körde vi till maxi och handlade lite.Peder ringde och sa att han skulle göra en massa pannkakor till oss så vi fick köpa lite till de me.. Vi käkade en massa goa Peder pannkakor, sen blev Pillan sugen på choklad och gick o köpte det och rulltårta..Jo sen åt man lite till.. Jag vill inte leva så här onyttigt!
Jag hör Anna Skipper i huvudet hela tiden.. " Åsa, du stoppar i dig alldeles för mycket transfetter"!  HAHA=)
Nää får jag bara den där motivationen som ja fick förra året, så kan jag! Jag vill inte att greenpeace kommer och kastar i mig när jag ligger på stranden, bara för att dom tror att jag är en strandad val. Hahaha den e rolig!
Jajaja sen har vi tittat på Rent hus och flickorna åkte hem för en stund sen..


Jag orkar inte gå i skolan imorgon, men ja måste.. Fast jag är ändå glad att jag utbildar mig så ja ska inte klaga! Men fan det är ändå roligare att jobba har jag kommit på...Ska jobba kväll på fredag, skojs ..money money..


Kommentarer
Postat av: Paulina

VI SKA UT Å SPRING/GÅ!!!!!!

2008-03-12 @ 21:33:32
URL: http://plinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0