Mandelmassa

Morrn Morrn...

Klockan 10.30 är det skola som gäller,sen ska vi jobba lite med grupparbetet..Ska nog snart hoppa in i en varm go dusch och sen fixa till mig lite.Blev lite deprest när jag gick ut på balkongen och såg att vädret var tråkigt,lite sådär småregn..Så man känner sig svettig i hela huvudet när man går ut och håret växer till sin dubbla storlek, så jag ser ut som en lejonhane.  :) Knappt lönt att platta alltså..
Igår kom en tråkig nyhet, En jag känner har dött. Tycker synd om dig ****** som hittade honom alldeles blå..Usch varför händer det så mycket sånt?Unga människor man har skrattat och haft roligt med dör..Det är inte rätt.
Men man kan inte deppa ihop, bara bli starkare,och vara glad över att man har sina nära och kära..Och inte ta dem för givet.Nog om tråkigheter...

Om det blir fint väder i helgen så tänkte vi dra ett gäng o grilla, säger inte vart för då kanske ni kommer dit o sabbar!hahaha..Så det får bli grill invigning det här året.Sen ska det grillas mycket feta svåliga stekar och smör indrypta fiskar..=)


Veckans plus
: Löneförhöjning. Det är inte fel det alls, så nu tjänar jag äntligen över hundralappen! :)


 


Kommentarer
Postat av: Michelle

svar; oj.. tack :).. dt va länge sen jag hittade de faktist.. :/.. Dt är sånna där photoshop brushes du vet.. :)

2008-03-12 @ 10:12:59
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: Eva

Lätt att jag ska leta upp dig i helgen på er grillfest haha.. =)nej men allvar fått nån stalker på halsen på sistone!! Det är tydligen det senaste!! Höhö

2008-03-12 @ 19:24:13
URL: http://www.wea84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0