Reeeelaaaax

God kväll alla läsare..
Här sitter jag med en ansiktsmask i fejat, lite dödahavslera och papaya extrakt. Den är verkligen jättebra, måste snart köpa ny dock. kostar fan skjortan med bra såna med naturliga ingredienser..Vill verkligen shoppa den här månaden men får bli spara pengar. Man är ju en fattig student som jobbar ibland bara, då får man leva på nudlar ..Haha nej ja o Peder brukar faktiskt äta lyxigt ändå..Jajaja..
Det har inte hänt så mycket på den här fronten. Idag har det varit skola för min del. STORT medicin arbete som ska vara inlämnat senast söndag. Ska dit imorgon med Eva och göra klart skiten :)

Känner att det börjar bli stressigt nu, slutproven närmar sig med stora steg och jag känner att det nästan gått för snabbt med första terminen..Det är mycket "måste göra" saker nu hela tiden, jag ska nog ta en dag då jag pysslar om mig själv, lite hemmaspa sådär.. Lite relaxation..

image89

Kommentarer
Postat av: paulina

sånt är alltid mysigt. :D

2008-03-27 @ 23:39:25
URL: http://plinas.blogg.se
Postat av: Sara

Så P.J lever än? Hörde att du skulle komma på bröllopet, stämmer det? :) Glöm inte anmälningen bara :P kram

2008-03-28 @ 17:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0