Saknar

Hittade lite bilder på några djur jag haft genom åren(långt ifrån alla, men men)

image75
Mina dvärgpapegojor:Baltazar och Verdi,Verdi till höger bröt benet när hon var ute och flög, Visste ej om det var en lättare stukning.Väntade några dagar och handmatade henne.Men hon dog :( Baltazar blev deprimerad och dog av sorg inte alls lång tid efter.För ca ett år sen...
image76
En suddig bild på Bonnie,min lejonhuvudskanin.Är mamma till Totta och Zorro som bor hos mina föräldrar.Hon dog några veckor efter hon fött dem..snyft:(
image77
Timothy, mitt marsvin som jag var inne hos vet. ofta med.Hade förstoppning och dog av det tror jag..

Usch ja saknar mina älskade djur jag haft! Vill så gärna ha husdjur men så sorgligt när dom går bort...

Kommentarer
Postat av: paulina

Åh. ja minns alla djuren!
ja saknar dom med. ja saknar när vi var små och var ute och åkte inlins varje dag :D haha.

2008-03-07 @ 11:56:21
URL: http://freakybutilikeit.blogg.se
Postat av: Sara

Ingen bild på vandrande pinnar?? :)

2008-03-07 @ 16:33:20
Postat av: Paulina

Åsa, ja har en ny blogg. this is it. bye

2008-03-10 @ 21:07:54
URL: http://plinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0