shopping&jobb

Hej alla glada..Idag har jag och Pöö shoppat en massa,som hon skrev i sin blogg.Varit på äventyr..
Vi skulle egentligen lite oskyldigt till Mixhuset,första gången jag var där.. Hittade inget att köpa men var så shoppingsugen så vi for vidare..
Men en digital våg hade jag tänkt köpa så vi åkte till Ö&B och där hittade jag en våg ja köpte och lite annat smått o gott.Sen åkte vi till Ösbab...Massa fint... Pöö köpte inget, men jag inhandlade en ny rund fiskskål,färska örter o citrusjord..Sen till blomsterlandet och där köpte pöö en kruka till sin yuccapalm där hemma :)
Ja ni.. sen åkte vi till hund och katt och jag köpte två kampfisk honor till Oswald..Trodde han skulle bli glad för sina två flickvänner, Sigrud och Berta. Men han e lite dum mot dem..Får se om det blir bättre ..




Klockan sju började ja jobba för kvällen och kom hem för en halvtimma sen ungefär..Nu blir det mys i soffan..
trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0