De e fina fisken de!

Ja kvällspromenader är så himla skönt.. Även om det är så himla kallt nu så här års.. Men man får gå snabbt så att man får upp värmen.. Jag, Sanne o Jeffi tog en timme vi gick, vi kollade runt på de nya husområdet vid Zuper Bowl.. Jag hade inte viljat bo där. Men visst är det kul med fräscht o nytt..
Nu sitter jag hemma hos Sanne o Jeffi och har avnjutit en kopp varm choklad. Tack Sanne! Jeffi sitter här bredvid och låter: BbZZZZZZZZZzzzzzzzzz.. Gissa lätet och ni har vunnit en brödrost ;) rätt svar: Eltandborste... hahaha jahjaja skämt o sido.. föressten ja hittade två jättefina mingvaser på blomsterlandet.. tyckte dom var så himla mysigt.. Jag ska ta kort och sätta in här sen så ni får se :-)
 
Åhh. Den 8:e december(tror ja att de va?)kommer svärmor Lena ner till skåne från Umeå. Hon ska bo hos oss en vecka.. kommer att bli mysigt..Då har jag kaffesällskap...Peder dricker ju inte kaffe, men det är andra bullar när jag och Lena är ihop..ahha då är kaffekokaren på hela tiden! :) När Lena är här så ska Peder bara jobba halvdagar...ska bli kul.. hinner man mysa med dom så mycket man bara kan..

nu ska ja snart bege mig hemåt,, see ya later!!!


Nu lägger ja in en bild på vaserna som jag köpte:

...klicka för större om ni inte visste det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0