Håller redan på att mörkna sjukt..

Så var det ny vecka igen och det blir bara mörkare och mörkare, när det har kommit till denna tiden på året så känns det som en solsemester hade behövts.(även om hösten har sin charm.). Jag Sanne och Jeffi har tänkt lite om vi skulle ta en resa till nästa sommar.. Vi funderar lite på Fuerte Ventura.. Någon som varit där som kan rekommendera det?
Jag funderar på om jag skulle ta en lång resa när skolan är klar och innan man har fast jobb. Man får väl unna sig med något ???=)
Idag har det verkligen varit stressigt. Skulle träffa Eva för att gå till skolan och plugga klockan 9, men vaknade några minuter i så det blev verkligen bråttom. Sen skrev vi ett arbete och sen blev det att tvätta och besiktiga bilen.. Jag var verkligen nervös när den skulle besiktigas för det har jag aldrig gjort helt själv innan. Men det gick bra fast det är tre fel som måste åtgärdas för att vi ska få köra den...oooh kommer bli dyrt detta..

Sen åt jag kalops me mor o far, min faster Marita o Ingemar hade sovit där så fick träffa dom också innan dom åkte :)

Annars så händer det inte mycket annat än att plugga i veckan... Helgen var mysig.. Ja o Peder hade ju dubbeldejt me mor o far i fredags kväll.. Middag hos dom först och sen tittade vi på den nya bond filmen på bio...:)I lördags var det halloween fest och det fick bli att jag var Grevinna :.)

Sist men inte minst är det Ullared bestämt den 29 novemer.. Guuud va roligt !!!!

Nu ska jag återgå till maten.. ha de gott ! kram

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Jag har varit på fuerteventura!!! Visserligen 03, men men...



Ses ikväll...



Pöss

2008-11-04 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0