ja kom TVÅa..

Härligt med lördag, jag är väl lite seg men njuter av att bara vara hemma och inte göra så mycket..Peder stack iväg me en kompis så nu e man alldeles ensammen:=) Men vet ni vad ja funderade ut att jag skulle göra?
Kolla på Sex and the city filmen...det tyckte jag lät som en riktigt vettig idé.. Jag har varit sjuk nästan hela veckan, och faktiskt inte hunnit lägga mig ner i soffan o kurera mig.. Det har varit super stressigt..
Egentligen skulle jag städa, byta sängkläder och såna grejer idag,men njaeee vi tar det sen =)

Igår var en mycket trevlig kväll, vi bowlade ju... Jag kom tvåa!!(gillar inte att förlora)Peder vann och Marco kom sist..Oliver har inte ens fyllt 5 år ännu och han vann över Marco med hästlängder..hihihi det va rätt komiskt.. förlåt marco   ;-)
Sen åkte vi hem till dom, och hade det mysigt hela kvällen...

Hmmm.. ska nog lägga in bilderna sedan förra lördag då det var halloween fest.. var e sladden...hmm.. återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0