Nu tändas tusen juleljus

Söndagen börjar närma sig mot sitt slut och i fönsterna är det ljust o fint. Imorgon ska jag(om jag hinner) hänga upp advents stjärnorna och putsa fönsterna här..Ska hjälpa Vicke att flytta till hennes nya lägenhet imorgon, ska bli kul..Alltid roligt att hjälpa någon annan att flytta.Man blir nästan själv sugen på att packa o greja och ha något nytt :-)
 
Igår var det Ullared som gällde hela dagen, alltid skitkul som vanligt. Fast jag var så himla trött för jag hade knappt sovit i fredagsnatt. Vi gick inne på gekås i 6 o en halv timma, när vi kom ut hade väskaffären precis stängt. Sååå himla störigt för jag hade sett en väska i skyltfönstret som jag skulle köpa.Iaf så var kundvagnen lätt att fylla :) hehe givetvis...Men gudars va folk det var alltså!  På kvällen blev det lite fest hos Micke och vi spelade "rockband" eller world tour heter de kanske.. Guud va roligt det var, att spela trummor var absolut roligast! vill ha!

Idag var det julskyltning på stan men jag glömde helt av det. Sen tänkte jag att nee struntsamma jag stannar hemma istället.. Blev att tvätta i massor, och laga en stor stek i ugnen, med potatis och god skysås till..mumsmums var det..+ glass,frukt och kolasås till efterrätt..
Nu ska jag snart sova, känner att ögonen börjar säcka ihop.. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0