söndag och fars dag

Har varit en väldigt trevlig söndag..Tog det väldigt lugnt igår, var hos mamsen o papsen o åt..plus att pappa fixade min cykel..så nu har ja en fungerande cykel..TUSEN TACK PAPPA!!! DU OCH MAMMA STÄLLER ALLTID UPP! älskar er enormt mycket!!! Sen var jag hemma och städade, och när jag var färdig med det så körde jag till Jenny och umgicks med henne..mycket trevligt som vanligt och humorn var som den brukar..hahaha kommer du ihåg vår grupp "fettopaddorna"  vi skulle starta på facebook?? hahaha..
Det var hemskt att köra hem från henne, den vägen är så mörk och dimman låg tät. man såg knappt ett piss...men jag är vid livet. sen var jag och hämtade Peder och Brodd från bilklubben så att dom kunde festa vidare i stan..
Funderade lite på om jag skulle gå ut o partaja lite. Men jag var så duktig så jag satt hemma och va datanörd, spelade spel till över två nåt, tills peder kom hem..

Idag körde jag och peder till biltema i k-stad och handlade.. Jag har aldrig varit där innan så det va kul.. Jag fick mig ett nytt cykellås och en sån massage/bättre blodcirkulations sits till sätet.. så jag satt bekvämt när vi skulle köra hem:) Sen blev det en god middag hos mor o far, det va ju fars dag idag! vi åt nötstek och pappa fick en fräck lila skjorta med en lilamönstrad slips till.. den passade perfekt!!!

Dessutom började det hända STORA grejor här, jag är så jäääkla lycklig,!!!!Men det berättar jag inte om ännu..  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0