Sweet Lullaby

Hoppas alla har haft en trevlig helg!!! För mig så var det jobb som gällde i fredags kväll, jobbade över lite som vanligt och sen så gick jag till Sanne och Jeffi.. Och Vicke var där också... Vi kollade på IDOL och jag fick mig lite tacosrester.. mmmm gott gotti gott gott.. Sen körde vi hem Vicke med Sannes nya bil, och vi passade på att kolla på det nya villa området på garnisonen.. Endel fina hus men rätt stelt faktiskt..

Sen på lördagen så åkte Peder cross o ja va hemma o slappade tills Nettan kom o hämtade mig. Det var dags för
afrikansk dans! så jäkla kul var det som vanligt.. Vi ska inte ens tala om den träningsvärk jag har idag! Dans är den bästa och roligaste träningen.. Har aldrig varit så svettig som i lördags..haha! =)
När jag kom hem så var det att hoppa in i duschen direkt och ge sig av för att handla grill mat.. ja ni hörde rätt, vi grillade hos André och Elin på kvällen i Bjärnum.. rätt kallt o blåsigt men vi åt ju inomhus såklart o gott var det..Sen partajade vi lite där och sen var Sanne o Jeffi så snälla att dom kom o hämtade oss :) På väg hem slutade gaspedalen att fungera,,..OOPS! men när bilen fick vila så gick det igen..
Sen var vi hos Marco o Johanna., lite mys o pys..O ja o Johanna fick oss en liten utetur ;)

Igår kollade jag o Peder på en film som hette "Get smart".. Vet inte om jag tycker att ni ska se den, lite meningslös..haha

Idag ska jag städa, rent o fint ska de bli =) Funderar om jag ska ta en powerwalk ikväll..hmm.. jo så blir de nog..
Fast hade ju varit roligare att dansa lite....får sätta på min afro skiva här hemma så undrar grannarna vad jag håller på med..hahaha


Kommentarer
Postat av: vicke

DU HITTAR ALLTID PÅ SÅ MYCKET SKOJ ÅSA O DEN DÄR AFRIKANSKA DANSEN LÅTER VÄLDIGT ROLIG!! MAN KANSKE SKULLE PROVA NÅNGÅNG... SNART E DET DAX FÖR EN PARTYWEEKEND ELLER VAD SÄGER DU?? FAST KANSKE LUGNARE TEMPO ÄN FESTEN VI ALLA HADE UNDER HELGEN PÅ KAPTENSGATAN, E DET 2 ÅR SEDAN NU??.. DET LÄR VI ALDRIG GLÖMMA!! HAHAHAHAH

2008-11-17 @ 12:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0