Dagens händelser , Framtid som Polis?

Måste bara säga att denna dagen har varit utmattande. Inte nog med att man låg sömnlös en natt till och vred och vände på sig, utan jag hade arbetsmiljö o säkerhets provet som malde i huvudet.
Mötte Eva 08.40 och vi begav oss till skolan. Provet gick väl bra och efter det var man utpumpad på alla energi, + skrivkramp. ska dom inte införa datagjora prov? Nåväl sen var det en fikarast och sen dags för föreläsning. Med rump o ryggvärk gick man därifrån och till stan för en snabb lunch och lite inköp av smink.Måste bara säga att det blir dyrt att gå i skolan för man går till stan o man äter godis, fikar m.m :)

Sen var det dags för ännu en föreläsning denna gång om droger och missbruk. Rumpa o rygg gjorde ännu ondare och vi vandrade till en annan sal för att ha muntlig redovisning av vårt satans arbete. skönt iaf det var det sista arbetet i sjukvård. Slutade vid fyra. Gick inom för att köpa mjök och träffade Sanne. Vi åkte till mamma o pappa och fikade... 

Sen var det dags för PolisUtbildningsinformation.. Ja ni hörde rätt! Jag och Sanne är lite intresserade av det yrket men om man nånsin orkar sätta sig i skolbänken igen är frågan.. eller jo det kommer jag nog göra.. men till vad? Kanske till Polis om några år!? Gillar att vara där det händer och polis hade nog passat mig.


nu har jag tråkat ut er med en massa skolsnack o grejer.. Ska poppa popcorn nu för om tio minuter börjar Desperate!!!! Kan kvällen avslutas på ett bättre sätt?  

Kommentarer
Postat av: paulina

jag vet en till som var på den polis grejen idag. wiihooo , den verkar poppiiis.

2009-03-03 @ 23:11:51
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: paulina

okej. ska vi innan eller efter skolan? hur länge är du i skolan??

2009-03-04 @ 00:10:02
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fan vad kul om du blir polis :) Jag tror du hade passat bra som det

2009-03-04 @ 12:59:22
Postat av: Sandra Å

Tycker inte du ska bli polis..:) Passar inte riktigt din personlighet..Nix pix..

2009-03-04 @ 14:30:42
Postat av: Jeffi

Du är borta sålänge då. Det blir ju inte bra då. Hehehe. Men det skulle va häftigt. Ha en faster som är polis. krmisar

2009-03-04 @ 16:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0