Drömhus och kråkslott



Jag tycker inte att dom här "supermoderna" husen som är så populära att bygga just nu är mysiga. Tycker ni det? Jag tycker att dom känns så sterila och typ är någon sjukhusstämning med dom... Jag vill blanda gammalt och modernt. Här kommer en massa bilder på drömhus(enligt mig).. jag bara tittar och njuter och önskar att man hade några miljoner på banken. Eller hur är dom underbara dessa kråkslott? Jag vill ha en borg med torn och tinnar=)
Detta ovan kallas för tornhuset.vackert!

Detta ovan kallas för Karlsborg....Kanske fixa lite på fasaden, men vilken potential!

Här ovan har vi Johannesborg. Vackert som tusan!

Entré till Johannesborg

Johannesborg igen, visst ser det ut lite som i en spökfilm?Vill ha!..

Jag drömmer om en kakelugn..

Mysga gamla dörrar och fönster..


Så... Vad tycker ni? Bovision på Internet har såna här kråkslott till salu!

Kommentarer
Postat av: Kenneth o Anita

Visst är dina drömhus mysiga, det tycker vi också.

Tyvärr är de inte billiga att köpa eller bo i så

det får väl bli just drömmar.

Oj... vad du har varit flitig att skriva i din blogg. Nu har vi fått veta mycket om vad du har för dig. Vi saknar dina besök och ser fram emot att få träffa dig !

2009-03-11 @ 22:52:09
Postat av: Sune

hej på dig du !! vilka härliga hus du har hittat !! det hade varit kul o få komma in i ett sånt o kolla hur där ser ut ! Hör gärna av dig när du hinner . kram !!!

2009-03-12 @ 09:42:22
Postat av: paulina

va mysiga hus! :D

viist kan de nybyggda husen vara riktigt snygga om man gör dem lite mera egna, där nere på björklunda är ett jag är kär i , det är inte som de andra massproducerade husen, men det är nybyggt, fast jag älskar nog mest ett gammalt hus, med synliga takbjälkar fast med modern inredning! :D fast jag är rädd att de spökar i gamla hus! :O när ska vi pyssslaaaA? :D pussssnusk flås.

2009-03-12 @ 11:18:10
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Dem såg ju riktigt fräsiga ut! Men lite läskiga.. Gammla hus är såå mysigt med det ska ändå vara lite modernt för annars kan det bli för läskigt....puss puss. ps. Vi får måla stenarna snart! :)

2009-03-12 @ 18:42:46
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: paulina

på nisses. man kan köpa på www.miasonline.se med :)

2009-03-12 @ 21:18:26
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0