Fredagen den 13:e

Skrapad. Ångestfullt. Bölig. Skräck!


Äntligen helg, men snart måndag igen! Nej så får man inte tänka. Nu ska jag stornjuta av helgen, det enda vettiga jag behöver göra är att göra arbetet klart. God grönsak o klimp soppa hos päronen imorgon. Och ikväll ingen aning, jag är som en gående gammal zombie som behöver sova.

Var inne på "mixhuset" och köpte mer färg och canvasduk idag med mamsen. Kanske ska måla lite ikväll? Fick köpa lacknafta också, för jag fick minsann inte bort färgen från penslarna. Det kom på hela mina händer och överallt! Men nu så.. '


Hittade en spegel på mixhuset också, 399:- .   vill ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman du var jätte duktig idag!!!

2009-03-13 @ 20:09:40
URL: http://wea84.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Åsa lite uppdatering nu...

2009-03-15 @ 13:10:02
Postat av: paulina

vi får köra till mixhuset i veckan! :D

och ÖB, jag behöver tvättmedel! :D

2009-03-15 @ 16:00:04
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0