Lördagen i sin helhet..

Åhh va klockan är mycket, jag får nog snart gå o lägga mig =)
 
Jaja kan ändå inte sova tror jag så ja skriver en litet inlägg om min dag..Ska fatta mig kort så ni pallar läsa! HAHA

Jag o Jeffi har pysslat, vi skulle måla tavlor först och jag tänkte bli klar med min gamla tavla. Men både mixhuset och ÖB hann stänga... Som tur var hade mamma lite färg och krukor som vi kunde måla på. Så vi pysslade hemma hos mig och hade lite mys pys.. Sen kom Johanna o Marco och hämtade mig och vi mötte Sandra, så drog vi till Infinity och käkade en god middag. Det blev Oxfile a la infinity för min del..

Sen så blev det lite melodifestivalen och film hos Sanne o Jeffi.. Vi åt godis o popcorn och jag hade köpt en Ben o Jerrys glass, "New York super fudge chunk".. Mycket god!!!!
Efter det körde jag till "bilklubben" och drack lite kaffe, Peder hade bartjänst där så tänkte hålla han sällskap. Nu kommer han la snart hem..

God natt kära ni!

Såna här krukor ska jag göra... och ha dem i köket eller kanske balkongen! snyggt som tusan att ha örterna i eller hur!!!!????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fint med sådana krukor nästan så man gör en beställning av dej =) Åh praktik imorron nervöst, ska vi ses på kafferasterna hehe :) Ska fråga om jag får hälsa på dej hihi

2009-03-08 @ 11:48:02
URL: http://wea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0