Meditationskursen..

Har precis kommit hem från meditationen. Känner mig ovanligt avslappnad.. Behövde detta tror jag.. Jag trodde inte att jag skulle kunna slappna av som jag gjorde, men jag lyckades rätt bra faktiskt. Men man behöver träna på det ju, att koppla bort alla tankar på allt som ska göras osv.
Det är Paulinas mamma som håller i det, hon är så mysig och väldigt duktig på sånt.

Eftersom det är internationella kvinnodagen idag så hade vi ett "kvinnotema".  Och vi fick te och frukt, och innan vi började meditera så fick vi välja tarotkort :) Myyysigt..


Nu ska jag plugga lite och sen försöka sova....för imorgon är det den första praktikdagen på sjukhuset!! ( vill inte. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0