Tack för att du sabbade min dag!

Visste inte att mitt humör skulle åka ner till botten på vägen hem, men så blev det.

I början av gångtunneln så klev jag av cyklen för att gå. Som man ska göra.
En man pekar på mig och säger nåt. Sen typ sa han: Kan du inte läsa eller? Jag bara- öhh jo. Jag tänkte ju men för sjutton ser han inte att jag går. Han sa några grejor som ja inte kommer ihåg, för jag blev så irriterad. Han har kanske sett mig cykla nån annan gång där?Sen snacka han bakom min rygg.

Sen kom jag på en massa bra grejor som jag skulle sagt, ville nästan gå tillbaka och leta upp han för att skälla ut han. Jag är redan trött efter en lång cp dag på praktiken så våga mucka med mig liksom..

Kunde sagt- Har du fel på dina glasögon eller, du ser väl att jag går för h*lvete!


haha Jag får nog vila en stund eller ta en blutsafts shot för att bli pigg...Åsa reser ragg.


Kommentarer
Postat av: paulina

AAAH gubbjävel! :P

2009-03-31 @ 16:35:48
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0