Tisdagen.

Nu har jag precis kommit hem från praktiken. skönt. Imorgon ska jag vara inne på operationen hela dagen. Vet inte om jag kommer svimma(det händer ofta sa dom), det vet man ju inte förän man har testat. Det kommer bli intressant iaf.

Idag vet jag inte vad som hända skall, vet bara att jag ska städa lite ...så är det skönt att sätta sig ner ikväll och titta på Desperate!=)

Igår hade jag en mysig dag med Paulina. Vi skulle egentligen vara hårmodeller men hon tjejen hörde inte av sig till Paulina. Blir kanske en annan gång! Vi köpte fiskar åt Paulina ist, tetror. Sen lämnade vi dom hos henne. Körde och köpte frallor och en kokosnöt på Kvantum och så fikade vi hos mig. Sen tittade vi på ett hus i Tormestorp. Rena rama drömvillan var det, synd med en så liten tomt bara..

Denna händelse skrev Paulina om på sin blogg:
HAHA, en kul grej om de små fiskarna jag köpte,
När tjejen i affären skulle plocka ner några sånna i en påse till mej tappade hon en på golvet, åsa blev helt förskräkt och kämpade för livet på den lilla stackaren, tjejen säger att om hon får upp den kan hon lägga den i ett akvarium och pekar på akvariet, åsa får upp fisken och lägger snabbt ner den i vattnet," puuuuh, den lever, jag räddade den" säger åsa, "ja men den lever inte länge till" säger tjejen, då ser vi att åsa har slängt ner fisken i ett akvarium där det endst ligger en konstig fisk, en köttätande fisk, haha, så snart skulle den lilla fisken dö ändå!
stackars åsa, som hon kämpade för fiskens liv.
jag och tjejen bara stod och skrattade, åsa var helt mållös.
vilka hemska människor vi är! :D Fast lite synd om fisken var det allt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0