IKEA IKEA IKEA

♥Tänkte bara skriva lite om vad denna söndag hade att erbjuda ! :P

Impuls är de bästa som finns, och idag kände jag ett sånt enormt sug efter att åka till IKEA och shoppa loss lite.
Jag hade den tanken i huvudet en bra stund, och sen gick jag till brevlådan..Där låg ett reklamblad från IKEA!!!!
Så suget blev för stort och Peder fick ge med sig efter lite trånande valpblickar, ni vet vilken blick jag menar va? hehe..

Vi hittade en enorm och lyxig garderob som vi nu funderar över(med skoställ, smyckeslådor m.m!)...
Vi såg även endel badrumsinredning att tänka över.. Blir nog nästa gång!!

Vi tänkte att vi skulle ha en budget men den sprack! haha såklart det är ju jag som shoppar !:) Men vi fick mycket för slantarna och nu står våra nya nattduksbord och lampor så fint i sovrummet! Bilder på det kommer sen..

och nästa gång blir det "maskroslampan" som jag har velat ha läääänge nu!!!Men frågan är vart det är bäst att ha den,köket,vardagsrummet eller kanske sovrummet?Den e ju enorm!Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0