Tisdag och jag är ledig!

Vilken tråkig dag! Tråkigt väder ju...så inte ens Lizzie vill gå ut på en promenad! Vi får tvinga ut oss. Sen så märker jag att hon är rastlös men vi har blivit tillsagda att Lizzie ska vila så mycket som möjligt.
I söndes började hon läcka vatten, mitt i gåsamiddagen med la familia. Usch va orolig man blir! Vi vet inte om det kan vara en valp som dött i magen på henne. Som tur är så fattar inte Lizzie uppståndelsen, för hon mår ju bra och är som vanligt som tur är!
Sitter nu och ringer runder till olika vetrinärmottagningar, får bli ett ultraljud för säkerhetsskull.

Sen på torsdag 11/11 fyller jag 25 år.. Jobbar länge den dagen, och sen hela helgen..Både morgon och kväll.. Så blir nog inget 25års firande! Orkar knappt ordna nåt ändå så.. Folk får ordna överasskningsfest! hihi..:)
Och näsan rinner så kanske är förkylning på G. Usch nej ska inte klaga utan får försöka göra det bästa utav denna dag! Kanske ta ett bad?? hmm ja det får det nog bli!

Katjing!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0