I´m back!

Det är lite segt att blogga nu..Bloggen gick inte att logga in på häromkvällen, och igår fick jag rycka in på jobbet..

När jag slutat 22.00 igår kväll så fick jag sitta och vänta på bussen som gick 22.51.. snacka om att jag frös! Och mina strumpor var genomblöta..
Jag får nog köpa nya skor.. men vad ska jag då satsa på? Snön ligger väl länge till.. Men är det lönt att köpa nya vinterskor?

Jag vill ju egentligen ha nya gympaskor..Och jag älskar mina svarta Reebok dojjor med rosa prickar. Ska nog lämna in dom på lagning iaf! Även om jag vill ha nya, får nog bli snygga stövlar också...




Kommentarer
Postat av: MALINHE |foto| 13år

Sv: okej :)!

2010-02-17 @ 15:04:37
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åsa! Nu får su snart ringa mig! Jag har ringt och så men du svarar ju inte ens!... Snälla ring någon gång i alla fall! Vill du inte träffa mig?

2010-02-17 @ 16:10:15
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0