Måndag fast med shopping!

Hallå allihopa! Har varit full rulle idag också! Jobbade till 13.00 (härligt!)...drog till stan..shopping..
Sen åkte jag hem till Jenny och min blivande lilla gudson Isak. Där fikade vi lite och provade Isaks fina dopklän
ning(Som Jenny föressten sytt helt själv!) Så duktig hon är alltså!! Blir dop 14 feb, alla hjärtans dag ♥

Har blivit mys me Lizzie och Peder i soffan, och så fixade jag ihop några semlor! Och jag fick riktig ångest över att äta dom!Jag hade precis ätit middag och så stoppar jag i mig en massa grädde! suck.. Jag måste verkligen få på mig mina vita "smaljeans" till sommaren! Det får bli mitt mål! Men å andra sidan så sa jag det förra året också..


Vi tittade ikväll på Outsiders kl 20.00 kanal 5...(Har aldrig hört någon som har fobi för överviktiga personer, weird.)





Var det någon annan som såg programmet?

Kommentarer
Postat av: s'

Haha jaa men precis. Hatar att man alltid ska vara så trött på måndagar..

Okej, jaa det är sjukt svårt. Jag var tvungen att använda upp hela limmet tills lärde mig till slut :P

Men du lär dig nog också snart :) man får öva öva och öva :D

2010-02-01 @ 23:05:13
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: livsstilar.se

hej, 2 gratis bogg-tävlingar att vinna:

iPhone 3gs 16gb vit och 10 500kr presentkort hos kicks.

alla som deltar får gratis comviq kontantkort inkl 100 kr att ringa för.

lycka till <3<3

2010-02-01 @ 23:33:00
URL: http://livsstilar.se
Postat av: Emmelist

haha ja det var kul som fan att se. garvade :D

2010-02-01 @ 23:35:53
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0