-15 !!!! brrrr...men gratis kyckling värmer upp!

Jag kan bara inte fatta hur kallt det är! kom nyss hem från jobbet. Nu är det bara imorgonkväll också. Sen är jag ledig resten av veckan! gud så skönt för då kan man göra massa kul och nytta, eller kommer jag att bli en latmask som bara går hemma?
vet ej, men är det så här kallt så tänker jag minsann bli inne!!
Fast Lizzie ska ju ut o göra sina behov, men hundstackaren tycker inte heller om när det är så här kallt!

Peder kom och hämtade mig på jobbet, han var inte svår övertalad när jag bad han köra inom Mcdonkan för att köpa lite mat..nu blev man (för) mätt,Dom råkade lägga ner en kycklingpåse utan att vi visste om det också, gratis! Hur glad blir man inte då??? :) hehe..

 jag borde nog sluta skriva nu. Är så trött i ögonen så jag knappt kan se..
Trevlig kväll allihopa och sov så gott!


Tackar vet jag värme och sol!(okej här hade jag fått lite väl mycket sol :)

KRETA 09




Kommentarer
Postat av: Ewzy

åh va snygg bränna du har :) önskar det var sådan värme här nu i denna kyla "brrrr"

2010-01-26 @ 11:08:04
URL: http://wea84.blogg.se/
Postat av: Jeffi

oh saknar värmen!! Imorrn blir det mycket mer snö!! I hela landet ! Usch! brr....

2010-01-26 @ 18:48:56
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0