"En enkel tulipan"

Ny vecka... nya äventyr, känns knappt som om man hinner göra något kul nu. Trodde inte skolan skulle ta så mycket tid, fast något lugnare den här veckan. I skrivande stund så sitter Nille o Tessan på planet till Mexico. Jag är med dom i tankarna :D Igår va dom lite nervösa o Nilles väska vägde bly...shit hade ja aldrig orkat bära på.Dom kommer ha det toppenkul tror jag!..Vädret är inte som jag hade hoppats på idag. Igår var det ju jättesoligt och fint men idag BLÄ!Så idag tyckte jag att jag fick unna mig en blomma, man blir ju så glad av dom.Så jag fick åka till blomsterlandet och köpa en tulpanbukett.Stor vit och fin.

Ser framemot torsdag, för då ska jag ha vårstädning..AV HÅRET! Till frissan klockan 14.00, klippa, färga,slinga och kanske en sån där superinpackning. Ska blir roligt och fixa till fjunet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0