Beachen idag:)

Nu har hela helgen gått men jag sörjer inte för det, är nästan hel ledig denna vecka..Jobbar nån gång bara(ifall jag inte får rycka in nån dag) o tvätt o såna saker men annars ska jag bara ha det skönt..Nu ska det bli dåligare väder i veckan har jag hört, men det har varit sommarsol länge nu så lite regn skadar inte..
Idag körde jag,sandra,sanne och jeffi till åhus stranden..låg och solade några timmar och hade de gött och jag badade tom två gånger:) Sen köpte vi en stor glass..gott som tusan...
annars i helgen har det varit lite fest i fredes, och sen så ölbrännboll igår..det va väldigt nice..Innan brännbollen var jag hemma hos Jenny och hjälpte henne med att bygga en damm..Den blev så hiiiimla fin! Men ack och ve att vara ute hela dagarna gjorde att jag brände mig om axlarna och alla stenar var väldigt tunga..haha men det va mysigt..Vi tog stenar lite varstans och körde tre vänder till skogen för att hämta nya i bäcken...hehe..Jag vill också ha en damm..man blev ju lite avis :)

Ooo föressten rapsfälten blommar ju nu, det var såååå himla fint att köra förbi de gula fälten idag på väg till stranden!!!
Ha de gott allihopa!!!


image102

Kommentarer
Postat av: sandra

dessa fina raps fält...man blir ju rörd till tårisar!! ha ha..

2008-05-11 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0