chockad.

Hur kan ett liv bara slockna sådär. Så snabbt?

Jag fick hoppa in och jobba kvällen, kom hem för en stund sen. Dom berättade att min jobbarkompis Marianne hade dött imorse. Dom vet inte varför.
Jag förstod ingenting, hon var ju så pigg sist jag träffade henne. I fredags tror jag det var. Vi skrattade och hade oss när vi skulle försöka få upp dom nytvättade gardinerna på jobbet. Och vi satt ute i solen och åt lite gott och hon tyckte det var så roligt att vi letade hus. Sen sa hon hejdå, ha det bra, vi ses snart, och hon skulle åka hem och mysa med ett glas vin. Pigg som vanligt. Och nu hände detta. Alla är helt chockade på jobbet och det blev ett akutgruppmöte. Så stämningen på jobbet var inte bra idag, ingen kunde släppa tankarna från det. När sådana här saker händer så blir man faktiskt rädd. usch. Nu funderar jag på om jag ska gå på begravningen eller inte.

Nu ska jag gå och titta på tv och försöka släppa tankarna för idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0