Nytt.

*Ringde igår till husets ägare, Jag:- Det är ju en hel del att måla. om du skulle kunna tänka dig att gå ner i pris så tar vi det direkt? Han:- Vill inte sänka priset i nuläget. suck..
Jag och Peder blev lite besvikna men jag ska minsann kämpa för det huset!!!! =)

*Jobbade över igår, vi hann inte åka in och ha rast så det fick bli 2 cheeseburgare på mcDonkan. Ångest över själva matvalet men gott var det och så som vi sprang.. så lär vi ha jobbat av det :)

*Skolan inställd idag! Jippppiiiii!!!(Men måste dock plugga till prov idag, suck..)

*Ska åka till blomsterlandet med Pöö idag, ska fråga henne om vi kan åka till netto också ..annars tvingar jag henne :)

*Göteborg, MMA boxningsgala och kanske en sväng till Liseberg i helgen! Borta fredag- söndag..mys med älsklingen hela helgen... :) Och på hotell dessutom..nice.

-------------------------------------------------------uppdatering:------------------------------------------------------------------------

Kommer in i köket och ska hämta mer kaffe. Tydligen har inte lilla jag skruvat fast korken på mjökdunken tillräckligt.
Mjölk över HEEELA golvet. Har man inte att göra så får man det.


Kommentarer
Postat av: vicke

vad mysigt det låter att åka till göteborg över helgen!! ha det nu så härligt där!!:) kramis

2009-04-21 @ 15:48:14
URL: http://vickeolsson.blogg.se/
Postat av: Jeffi

ohh Liseberg vad roligt om det blir det:) Det var minsann längesen jag var där. Mamma är ju inte så mycket för karuseller. men du och jag det är nåt.heheheh:D

2009-04-21 @ 19:23:30
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Johanna Brodd

Miss U, babe

2009-04-21 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0