Juleveckan!

Jag känner mig faktiskt inte stressad. Inte än iallafall.. Trots det har jag inte köpt en endaste julklapp. Inte till en mänsklig själ iaf, djuren har så klart sina klappar klara för länge sen ;)
Jag kommer att shoppa i sista minuten som vanligt, även om jag varje år lovar mig själv att jag ska vara ute i god tid. Nu jobbar jag ikväll och imorgon kväll, så får bli på onsdag!
 När har affärerna öppet då måntro?

Mina fötter är som isklumpar, jag och Peder har varit på promenad med fina Lizzie i skogen. Jag har tagit väldigt många bilder med mobilen, jag tycker faktiskt att det blir bättre naturbilder med mobilen än digitalkameran. konstigt =)

Vi känner oss lite duktiga, vi var ute en lång runda igår också. När vi kom hem gjorde vi iordning lite värmande glögg och så pyntade vi vår gran! Hela huset luktar gran nu och det är helt underbart!



Kommentarer
Postat av: Paulina

fin bild :D

2009-12-21 @ 20:36:42
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

mysigt! tackar tackar :D fin bild! hälsa peder och Lissie, anton, totta och sigrud :D kramis

2009-12-21 @ 22:11:26
URL: http://petlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0