Bokrean

Jag, Mamsen och Jeffi åkte runt på bokrea idag. Först på Coop och sen Bokia. På coop köpte jag en bok om: Måla djur på stenar(det ska vi försöka oss på:) och en söt bok om Smoothies..riktigt billigt var det.
Igår när jag och Jenny var på Coop så köpte jag ju en bok om cocktails som sagt. Jo den kostade 29 kronor på coop, såg idag att på rean på BOKIA så kostade SAMMA BOK 142 kronor!!!!!!!! Vilken skillnad, är dom helt från vettet! haha
Jaja, på bokia blev det en sann berättelse bok, jag gillar såna. Den verkade hemsk. Så den ska jag läsa så fort jag är klar med den andra!



Och.. Nu har jag varit igång igen.. Vi svängde också inom blomsterlandet och jag tänkte köpa en växt som heter Monstera som var prissänkt. Visste dock inte att växten var enorm! nåååvääääl.. När jag väl står där så tänker jag att:
Har jag verkligen plats för en till blomma? ( Sen tänker jag..) Jo men klart ja har alltid plats någonstans,nu måste jag unna mig..Haha unnar man sig inte tillräckligt!?
Sen blev det så att jag köpte den och en fin kruka som hette Mexico. Jeffi började undra hur mycket jag hade slösat på blommor i mitt liv.. ja du..hahah Jeffi trodde tiotusentals kronor.. Om det räcker! hihihi...

Nu städar jag garderoben, kanske lite väl sent med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon till skolan.. Men men det är typ bara studiebesök hos ambulansförarna. Sen ska jag och Peder iväg till stan och sen plugg..


Kommentarer
Postat av: paulina

man har alltid plats för blommor som du säger!



Jag köpte gardingerna på hemtex :D

2009-02-26 @ 00:24:47
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Jeffi

Ja undrar hur mycket du har betalat för alla blommor i ditt liv?? Den monsteran var jätte fin! hoppas du fick plats! kram kram:)

2009-02-26 @ 15:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0