"Sportlov"

Jag har egentligen sportlov men känner inte av den så mycket. ska jobba kvällen på onsdag o plugga torsdag..Sen så har man ju alltid en massa grejer att fixa hemma..
måste bla städa garderoben, den är inte rolig nu...Tänkte också ta ur allt ur toaletten och skrubba varje minsta hörna.Det får man göra ibland.. ja tycker de e viktigt me hygien på toa..

idag har ja varit hemma en hel del, att lägga in bilderna från thailand på facebook tog en evighet.
Jag har varit hos Sanne o Jeffi på fika
Sen så åkte ja o handlade me Pöö, blev blomsterlandet, Öb och Lidl.. blev lite smått o gott.
På kvällen gjorde jag hemmagjord pizza, de e alltid gott o de e finfint me goa pizzarester över. Sandra kom upp efter jobbet o hjälpte duktigt till me pizzan o sen tittade vi på charterhjältar..

Nu har ja duschat, haft inpackning o en massa i håret för det blir ju väldigt torrt av allt sol o bad.
Känner för att lägga mig snart...*gäsp* gooonatt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj dax att återgå till jobbet igen ser jag. Skönt me extra pengar.. Ja plugg på torsdag lockar inte men det går nog snabbt att skriva det med tanke på hur mkt vi annars skriver :)

2009-02-17 @ 10:20:43
URL: http://wea84
Postat av: Anonym

Matlagningsprogramm ÄGER!! vi va duktiga igår..Vilket team!!!

2009-02-17 @ 12:37:10
Postat av: Anonym

ooops glömde,(kommentar från sandra din)

2009-02-17 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0