ensammen ikväll igen..

Skulle köra o hämta min älskade Peder på flygplatsen.. Han skulle landat klockan 22.00. Men så ringe han för en stund sen o sa att flyget var inställt pga vädret antagligen..så han  kommer imorgon. Men då får han minsann ta buss o tåg för ja jobbar!!! :-) så ja e lite besviken för ja hade sett framemot att han kom hem ikväll.men kära sandra bjöd bort mig nu så ja ska strax dit!
 
Idag har ja käkat luftfisk hos mor o far.. mycket gott, var längesen man åt de! Men jag fick ett ben i halsen som inte ville gå väck, ont gjorde det.. Men jag hostade upp den jäkeln:) tur man blir lite skraj ju...



Kommentarer
Postat av: paulina

hehe mm jag är sugen på lyktor och sånt indiskt mys, vet inte me torsdag.. ja har fotvård kl 1 å sen ska ja nog träna kl 6.. vet inte hur lång tid fotvården tar..å sen nästa vecka ska ju vi till sälen så de får bli nästnäst vecka om du kan :D



synd inte peder kom hem ikväll :(

2009-01-06 @ 22:43:23
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0