Crazy candy frogs

Åhhhh! Idag känner jag inte för att jobba, 14-22. Det är värsta sommarvädret ute ju! Folk här utanför sitter och solar och har picknick, jag är inte lite avis om man säger så.. Om jag hade varit ledig skulle jag åkt till stranden idag.

Nåväl lite att nämna om helgen också, som har varit väldigt trevlig. Svärmor har ju som sagt varit på besök och det har varit väldigt mysigt. Peders kusin sov här också under helgen, han hjälpte till med powermeet också =)
I lördes jobbade jag, sen var det att stressa för att fixa till sig lite. Vi åkte ut till Evas föräldrar i Häglinge, där Eva hade sin 25 års fest och examens party.. Mycket trevligt och god mat.Hennes pappa var dj, bra jobbat Leffe =)

Sen åkte vi in till stan, och sen blev det bilklubben där det var liveband och kryllat med folk! mycket nice!

Imorgon är det avslutning i skolan! Och jag ska ha på mig min fina brosch som jag fått av svärmor Lena :)

Nu är jag undersköterska och har fått löneförhöjning!!!!!!  :P Wiiiiiiiiiiiiie!!!!


Kommentarer
Postat av: Jeffi

Saknar dig!! :) Ni verkar haft kul i helgen. Vi måste ses snart :D kram kram

2009-06-02 @ 15:06:36
URL: http://petlover.blogg.se/
Postat av: Paulina

på hemmakväll för 199:- alla 3sesånger! :D

2009-06-02 @ 15:57:48
URL: http://pliinas.blogg.se/
Postat av: Paulina

jaa ja fick panik! vad är de för moppe ni har köpt?? :D

2009-06-06 @ 23:48:14
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0