Vad göra?

Här sitter man med inget vettigt att göra...Blev glad för dom ringde från jobbet, ska jobba fredag och lördag. Lite synd är det för kära svärmor kommer ner hit på torsdag. Men jag hinner nog träffa henne iaf :-)
Nästa vecka är det jobb måndag-söndag, nåväl förutom onsdag för då är det avslutning med smörgåstårta i skolan=)

Försöker nu ringa chefen för jag har fått fel på lönen, igen! suck.. Ja jobbar väl inte gratis heller..

Näää ni, nu ska jag försöka ta tag i endel måsten här... och sen blir det nog en powerwalk! Ska ut varje dag denna vecka, tänkte jag skulle kunna knäppa mina vita jeans som jag tänkte ha på mig på lördag. Synd så gick min stegräknare sönder... efter tre användningar! kasst!!( Men så kostade den ju bara 29 kronor på Netto.., vad hade jag väntat mig? =)

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Jag vill med ut och gå! Du... Foki har lagt upp en vidio där man gör en rosett frisyr så du vet:) kolla det! Ring gärna mig när du ska ut och gå så ska jag se om jag hinner.. Om jag får följa med då!!! puss och kram

2009-05-27 @ 16:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0