Zzzzzz

Jobbat kvällen.. Tar ju alltid så lång tid att varva ner då! suck.. nåväl.. har suttit och gluttat på facebook och sen så har jag skrivit ner några frågeställningar som vi skulle ha med oss till den sista lektionen imorgon. DEN SISTA!
Jag kan inte fatta att det är sant, det känns konstigt och lite sorgset med samtidigt skönt, såklart.
Så imorgon skulle man kunna säga att jag tar examen och blir undersköterska! =) =)
Men så är det ju avslutningsfika 3 juni också..

Efter skolan ska jag iväg och köpa något till mor min.. hon fyller nämligen år! :-) Grattis mamsen! Älskar dig!♥

Nu måste ja verkligen sova..Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

Vad duktigt du har varit!!!!!! Då är det över nu?



Kram

2009-05-19 @ 08:53:40
Postat av: Jeffi

ja du har varit så duktig! :)

2009-05-19 @ 19:53:36
URL: http://pet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0